Joanna Surman

20-111 Lublin, ul. Rynek 18
tel./fax 81 532 73 44
tel. 81 444 02 32

Rzetelnie liczymy ilość dokumentów do zaksięgowania:

nasza usługa jest korzystniejsza niż wynika to z cennika

Informacje o naszym biurze rachunkowym w Lublinie:

  • Lic. MF: 2983/97
  • NIP: 946-145-46-37
  • Usługi księgowe - pełen zakres.
  • Zwrot VAT od materiałów budowlanych.
  • Współpracuje z nami:

    K&T Consulting biuro rachunkowe Warszawa

  • Współpraca z ekspertami i doradcami podatkowymi najwyższej klasy.
  • Współpraca z prawnikami i adwokatami w zakresie prawa pracy i działalności gospodarczej.
  • Atrakcyjne ceny.
  • Miła, fachowa obsługa.
  • Dojazd do klienta na terenie Lublina.
  • 14.8.17

    Sprzedaż firmowego mieszkania bez podatku od działalności

    Sprzedaż firmowego mieszkania bez podatku od działalności
    Z uzasadnienia: Do przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej (art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy o PIT) nie zalicza się przychodów z odpłatnego zbycia wykorzystywanych na potrzeby związane z działalnością gospodarczą m.in. lokalu mieszkalnego stanowiącego odrębną nieruchomość lub udziału w takim lokalu. Wobec tego sprzedaż tę należy zakwalifikować do źródła przychodu określonego w art. 10 ust. 1 pkt 8 ww. ustawy.

    pit

    6 komentarzy:

    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    2. Aktualnie nie posiadam firmy więc nie bardzo czuje się zobowiązana do tego. Ja kupowałam mieszkanie dzięki https://highlevelestate.pl i muszę przyznać, że jako osoba prywatna byłam bardzo mile zaskoczona. Wszystko odbyło się szybko i sprawnie i w sumie o to mi chodziło.

      OdpowiedzUsuń
    3. Nigdy nie słyszałam aby sprzedawać firmowe mieszkanie, ale pewnie i takie środki się pojawiają na rynku nieruchomości. Zawsze można taki skup mieszkań zlecić profesjonalnej firmie, która myślę, że bez problemu odkupi takie mieszkanie i to bez znaczenia czy firmowe czy prywatne.

      OdpowiedzUsuń
    4. Na całe szczęście ja się sprzedażą nie zajmuję więc nie interesują mnie do końća takie rzeczy. Bardziej jestem po drugiej stronie i kupowałem całkiem niedawno moje pierwsze nowe mieszkanie. Wybór padł na lokal od developera https://www.eurostyl.com.pl/ gdyż jakość budynku i otoczenia jest naprawdę bardzo wysoka.

      OdpowiedzUsuń
    5. Akurat mnie taka sytuacja w ogóle nie dotyczy ponieważ wiem, że firmowego mieszkania raczej mieć nie będę. Tym bardziej, że ja jedno ze swoich mieszkań wynajmuję i chcę to robić dalej. Nawet zdążyłem się zapoznać z artykułem https://cuk.pl/porady/czy-warto-ubezpieczyc-mieszkanie-pod-wynajem i już znam odpowiedź na to czy warto ubezpieczać mieszkanie pod wynajem.

      OdpowiedzUsuń
    6. Akurat takiego mieszkania ja nigdy nie miałem okazji sprzedawać. Natomiast miałem swoje mieszkanie w Warszawie i dzięki https://zmiana-lokum.pl/ bez żadnego problemu skupili moją nieruchomość. Fajnie, że cena również była bardzo zadowalająca.

      OdpowiedzUsuń

    Kontakt w sprawie informacji dla nowych klientów:

    tel. kom. 605 396 942, Krzysztof Drapczyński

    .